[et_pb_section fb_built=”1″ admin_label=”section” _builder_version=”3.22″][et_pb_row admin_label=”row” _builder_version=”3.25″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat”][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”3.25″ custom_padding=”|||” custom_padding__hover=”|||”][et_pb_text admin_label=”Text” _builder_version=”3.27.4″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat”]

Regulamin

I POSTANOWIENIA OGÓLNE

1.1. Sklep internetowy ÔÇ×Rodzinny marketÔÇŁ dzia┼éaj─ůcy pod adresem https://rodzinnymarket.pl (dalej: Sklep) jest prowadzony przez Jakuba Grzybka prowadz─ůcego dzia┼éalno┼Ť─ç gospodarcz─ů pod firm─ů Jakub Grzybek, wpisan─ů do Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia┼éalno┼Ťci Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra w┼éa┼Ťciwego ds. gospodarki, NIP 9691642064, REGON 386280316.

Magazyn, wysy┼éka towar├│w oraz przyjmowanie zwrot├│w i reklamacji realizowana jest przez Firm─Ö zewn─Ötrzn─ů

1.2. Niniejszy regulamin okre┼Ťla zasady korzystania ze Sklepu, warunki sk┼éadania zam├│wie┼ä na produkty dost─Öpne w Sklepie, czas i zasady realizacji zam├│wie┼ä, warunki i formy p┼éatno┼Ťci, uprawnienia Klienta do anulowania zam├│wienia i odst─ůpienia od umowy oraz zasady sk┼éadania i rozpatrywania reklamacji.

1.3. Sklep prowadzi sprzeda┼╝ detaliczn─ů za po┼Ťrednictwem strony internetowej z wykorzystaniem ┼Ťrodk├│w komunikowania si─Ö na odleg┼éo┼Ť─ç. W celu korzystania ze Sklepu niezb─Ödne jest uko┼äczenie 18 roku ┼╝ycia oraz :

  • posiadanie dost─Öpu do Internetu;
  • posiadanie adresu e-mail;
  • zainstalowanie najnowszej wersji przegl─ůdarki internetowej;
  • w┼é─ůczona obs┼éuga javascript;
  • zainstalowanie wtyczki Flash Player;
  • akceptacja plik├│w cookies.

1.4. Klient uprawniony jest i zobowi─ůzany do korzystania ze Sklepu zgodnie z jego przeznaczeniem oraz zasadami wsp├│┼é┼╝ycia spo┼éecznego i dobrymi obyczajami.

1.5. Klient zobowi─ůzany jest do powstrzymywania si─Ö od jakiejkolwiek aktywno┼Ťci, kt├│ra mog┼éaby wp┼éyn─ů─ç na prawid┼éowe funkcjonowanie Sklepu, w tym w szczeg├│lno┼Ťci od jakiegokolwiek ingerowania w zawarto┼Ť─ç Sklepu lub jego elementy techniczne, oraz od dostarczania tre┼Ťci o charakterze bezprawnym. Zabronione jest wykorzystywanie do cel├│w innych ni┼╝ jego przeznaczenie, w tym w szczeg├│lno┼Ťci rozsy┼éanie spamu, prowadzenie na stronach internetowych Sklepu jakiejkolwiek dzia┼éalno┼Ťci komercyjnej, reklamowej, promocyjnej, politycznej itp.

1.6. Sklep w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialno┼Ťci za zak┼é├│cenia, w tym przerwy, w funkcjonowaniu spowodowane si┼é─ů wy┼╝sz─ů, niedozwolonym dzia┼éaniem os├│b trzecich lub niekompatybilno┼Ť─ç Sklepu z infrastruktur─ů techniczn─ů Klienta.

1.7. Przegl─ůdanie asortymentu Sklepu nie wymaga rejestracji oraz samodzielne sk┼éadanie zam├│wie┼ä przez Klienta na produkty znajduj─ůce si─Ö w asortymencie Sklepu nie wymaga zarejestrowania.

1.8. Kupuj─ůcy, najp├│┼║niej w chwili z┼éo┼╝enia zam├│wienia, jest zobowi─ůzany do zapoznania si─Ö z Regulaminem i przez z┼éo┼╝enie zam├│wienia potwierdza, i┼╝ si─Ö z nim zapozna┼é.

II WARUNKI I CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA

2.1. Wszelkie og┼éoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje zamieszczone na stronach Sklepu nie stanowi─ů oferty w rozumieniu przepis├│w Kodeksu cywilnego, lecz zaproszenie do zawarcia umowy (art. 71 ustawy z dnia 17 lutego 2016 r.. Kodeks cywilny (Dz.U. z 2016 r. poz. 380z p├│┼║n. zm.)

2.2. Klient, sk┼éada zam├│wienie, wskazuj─ůc na produkty, kt├│rymi jest zainteresowany, przez wyb├│r znajduj─ůcego si─Ö na Stronie produktowej polecenia ÔÇ×Do koszykaÔÇŁ, a nast─Öpnie wskazanie w Koszyku sposobu odbioru i p┼éatno┼Ťci oraz potwierdzenie zam├│wienia.

2.3. W Koszyku, Klient ma mo┼╝liwo┼Ť─ç:

  • dodawania i usuwania produkt├│w oraz ich ilo┼Ťci;
  • wskazania adresu, na jaki przedmiot zam├│wienia ma by─ç dostarczony oraz dane niezb─Ödne do wystawienia faktury;
  • wyboru sposoby dostawy ( kurier DPD , Poczta Polska -Paczka48)
  • wyboru spos├│b p┼éatno┼Ťci (przelew zwyk┼éy, System p┼éatno┼Ťci (obs┼éugiwany przez mBank (Paynow)), przesy┼éka pobraniowa);
  • dodania kodu rabatowego.

2.4. W przypadku uzasadnionego podejrzenia, i┼╝ Klient poda┼é nieprawdzie dane Sklep ma prawo odst─ůpi─ç od realizacji zam├│wienia powiadamiaj─ůc o tym Klienta.

2.5. Wysy┼éka zakupionego towaru realizowana jest w terminie 2 dni roboczych, przy czym termin ten liczony jest od daty z┼éo┼╝enia zam├│wienia (w przypadku wybrania formy p┼éatno┼Ťci za pobraniem) lub od momentu potwierdzenia p┼éatno┼Ťci na koncie Sklepu.

2.6 Zakupiony towar wysy┼éany jest w kopertach lub kartonikach, kt├│re nie posiadaj─ů ┼╝adnych oznacze┼ä mog─ůcych sugerowa─ç zawarto┼Ť─ç przesy┼éki oraz s─ů nadawane przez neutralnego nadawc─Ö, kt├│rego nazwa nie jest powi─ůzana z bran┼╝─ů.

2.7. Zam├│wienia drog─ů elektroniczn─ů mo┼╝na sk┼éada─ç 24 godziny na dob─Ö przez ca┼éy rok. Zam├│wienia z┼éo┼╝one w soboty, niedziele i dni ustawowo wolne od pracy rozpatrywane b─Öd─ů dopiero w kolejnym dniu roboczym.

2.8. Sklep zastrzega sobie mo┼╝liwo┼Ť─ç czasowego zawieszenia dzia┼éalno┼Ťci w celach dokonania prac utrzymaniowych, rozwojowych i modernizacyjnych.

2.9. W przypadku wyboru przez Klienta metody p┼éatno┼Ťci w formie podmiot├│w po┼Ťrednicz─ůcych w transakcji (serwis Tpay) brak zap┼éaty w terminie 5 dni od z┼éo┼╝enia zam├│wienia, spowoduje anulowanie zam├│wienia. W takiej sytuacji Klient mo┼╝na powt├│rnie z┼éo┼╝y─ç zam├│wienie. Realizacja zam├│wienia p┼éatnego przelewem lub kart─ů kredytow─ů rozpoczyna si─Ö z chwil─ů otrzymania nale┼╝no┼Ťci za towar.

2.10. W przypadku, gdy realizacja cz─Ö┼Ťci zam├│wienia nie b─Ödzie mo┼╝liwa, Sklep mo┼╝e zaproponowa─ç Klientowi:

2.10.1. anulowanie ca┼éo┼Ťci zam├│wienia (w przypadku wyboru tej opcji przez Klienta, Sklep b─Ödzie zwolniony z obowi─ůzku realizacji zam├│wienia);

2.10.2. anulowanie zam├│wienia w cz─Ö┼Ťci, w kt├│rej realizacja nie jest mo┼╝liwa w wyznaczonym terminie (w przypadku wyboru tej opcji przez Klienta zam├│wienie zostanie zrealizowane w cz─Ö┼Ťci, przy czym Sklep b─Ödzie zwolniony z obowi─ůzku jego realizacji w pozosta┼éym zakresie);
2.10.3. realizacj─Ö ┼Ťwiadczenia zast─Öpczego, kt├│re zostanie potwierdzone z Klientem. Zam├│wienie na podstawie ┼Ťwiadczenia zast─Öpczego, po zatwierdzeniu przez Klienta traktowane b─Ödzie jako finalne;
2.10.4. podzia┼é zam├│wienia i wyznaczenie nowego terminu realizacji w odniesieniu do tej cz─Ö┼Ťci zam├│wienia, kt├│rej realizacja nie jest mo┼╝liwa w pierwotnie wyznaczonym terminie (w przypadku wyboru tej opcji przez Klienta wys┼éanie sk┼éadaj─ůcych si─Ö na zam├│wienie produkt├│w zostanie dokonane w kilku odr─Öbnych przesy┼ékach, za┼Ť Klient b─Ödzie ponosi┼é dodatkowe koszty zwi─ůzane z podzia┼éem zam├│wienia na kilka wysy┼éek).

2.11. W przypadku braku w Sklepie zam├│wionego produktu lub braku mo┼╝liwo┼Ťci realizacji zam├│wienia Klienta z innych przyczyn, Sklep poinformuje o tym Klienta poprzez wys┼éanie informacji na adres email podany podczas rejestracji w terminie 7 (siedmiu) dni, licz─ůc od daty zawarcia umowy.

2.12. Je┼Ťli zap┼éata za przedmiot zam├│wienia, kt├│re nie mog┼éo zosta─ç zrealizowane w ca┼éo┼Ťci lub cz─Ö┼Ťci, zosta┼éa dokonana z g├│ry, Sklep zwr├│ci Klientowi zap┼éacon─ů kwot─Ö (lub r├│┼╝nic─Ö) w ci─ůgu 14 (czterna┼Ťcie) dni od dnia wys┼éania informacji, na zasadach szczeg├│┼éowo wskazanych w punkcie IV niniejszego Regulaminu.

2.14. W przypadku podania przez Klienta b┼é─Ödnych lub niedok┼éadnych danych, w tym w szczeg├│lno┼Ťci b┼é─Ödnego lub niedok┼éadnego adresu, Sklep nie ponosi odpowiedzialno┼Ťci za niedostarczenie lub op├│┼║nienie w dostarczeniu przedmiotu zam├│wienia w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie.

2.15. Sklep mo┼╝e zamie┼Ťci─ç na stronie internetowej Sklepu przedstawiaj─ůcej dany produkt informacj─Ö o liczbie dni roboczych tj. dni tygodnia od poniedzia┼éku do pi─ůtku z wy┼é─ůczeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w ci─ůgu kt├│rych nast─ůpi nadanie przesy┼éki z przedmiotem zam├│wienia. Ww. informacja to orientacyjny czas liczony od momentu przyj─Öcia zam├│wienia do realizacji do chwili wys┼éania przedmiotu zam├│wienia do Klienta, w wybrany przez Niego spos├│b. Czas realizacji zam├│wienia jest podawany z uwzgl─Ödnieniem terminu skompletowania wszystkich zam├│wionych produkt├│w.

2.16. Zam├│wienia indywidualne (na zam├│wienie) mo┼╝na sk┼éada─ç za po┼Ťrednictwem adresu e-mail Sklepu lub telefonicznie. Sklep dokona orientacyjnej wyceny i po wst─Öpnej akceptacji wykona i prze┼Ťle 3 projekty graficzne┬á na wskazany przez klienta adres e-mail. Pierwsze 3 projekty graficzne Sklep wykona nieodp┼éatnie, a ka┼╝de kolejne 3 projekty b─Öd─ů kosztowa┼éy 20 z┼é.

2.17. Czas realizacji zamówienia indywidualnego (na zamówienie) wynosi 7 dni, a w przypadku trudno dostępnych materiałów może się wydłużyć do czasu niezbędnego do prawidłowej realizacji zamówienia.

2.18. Sklep obsługuje Klientów na terytorium Polski.

 

III CENY PRODUKTÓW I KOSZTY PRZESYŁKI

3.1. Ceny zamieszczane przy oferowanym przez Sklep produkcie zawieraj─ů podatek VAT i podawane s─ů w polskiej walucie.

3.2. Cena podana przy produkcie nie zawiera informacji o kosztach przesyłki.

3.3. Sklep zastrzega sobie prawo zmiany cen towar├│w znajduj─ůcych si─Ö w Sklepie, wprowadzania nowych towar├│w do sprzeda┼╝y, przeprowadzania i odwo┼éywania akcji promocyjnych, b─ůd┼║ wprowadzania w nich zmian zgodnie z normami kodeksu cywilnego oraz innych ustaw, przy czym zmiany takie nie naruszaj─ů praw os├│b, kt├│re zawar┼éy umowy sprzeda┼╝y towar├│w oferowanych przez Sklep przed dokonaniem ww. zmian lub praw os├│b uprawnionych do korzystania z danej promocji, zgodnie z jej zasadami i w okresie jej trwania.

3.4. Koszty przesy┼éki doliczane s─ů do sumy zamawianych produkt├│w i ponosi je Klient.

3.5. W przypadku wyboru przez Klienta opcji dostawy przesy┼ék─ů ÔÇ×Paczkomaty InPostÔÇŁ, dostawa Towar├│w w ramach tej us┼éugi zostanie wykonana przez sp├│┼ék─Ö InPost Sp. z o.o. po akceptacji przez Klienta regulaminu ÔÇ×Paczkomaty 24/7″ przygotowanego i dostarczonego przez dostawc─Ö us┼éug ÔÇ×Paczkomaty InPostÔÇŁ, tj. sp├│┼ék─Ö InPost Sp. z o.o.. Sklep umo┼╝liwi Klientowi zapoznanie si─Ö z regulaminem ┼Ťwiadczenia us┼éug lub ÔÇ×Paczkomaty 24/7ÔÇŁ w procesie zatwierdzania wyboru przez Klienta sposobu realizacji dostawy Towar├│w.

3.6.Opr├│cz firmy kurierskiej DPD wysy┼éka b─Ödzie r├│wnie┼╝ organizowana przez firm─Ö Poczta Polska z opcj─ů ÔÇ×Paczka 48″ , w kt├│rej jest mo┼╝liwo┼Ť─ç odbioru paczki w punkcie pocztowym poczty polskiej, sklepie ┼╗abka i Freshmarket, stacji paliw Orlen oraz kiosku RUCHu lub dow├│z do klienta.

3.7. Podczas odbioru przesy┼éki dostarczonej przez kuriera, zalecane jest, aby Klient sprawdzi┼é w jego obecno┼Ťci stan opakowania zewn─Ötrznego przesy┼éki. W przypadku uszkodzenia opakowania przesy┼éki Klient zalecane jest, aby Klient, wraz z kurierem, sporz─ůdzi┼é protok├│┼é szkody, w dw├│ch jednobrzmi─ůcych egzemplarzach podpisanych przez klienta i kuriera. Niezastosowanie si─Ö do zalece┼ä nie wp┼éywa na mo┼╝liwo┼Ť─ç z┼éo┼╝enia reklamacji w Sklepie.

3.8. Odbieraj─ůc przesy┼ék─Ö z Paczkomatu, Klient powinien sprawdzi─ç stan paczki i w razie jakichkolwiek zastrze┼╝e┼ä, wybra─ç na ekranie Paczkomatu opcj─Ö dot. reklamacji i post─Öpowa─ç zgodnie z wy┼Ťwietlanymi instrukcjami. Niezastosowanie si─Ö do zalece┼ä nie wp┼éywa na mo┼╝liwo┼Ť─ç z┼éo┼╝enia reklamacji w Sklepie.

IV DOPUSZCZALNE FORMY PŁATNOŚCI

4.1.Zapłaty za towar, który ma być dostarczony można dokonać:

4.2. Zwrot ┼Ťrodk├│w nast─Öpuje w takiej samej formie w jakiej zosta┼éa dokonana p┼éatno┼Ť─ç przez Klienta, chyba ┼╝e Klient wyra┼║nie zgodzi┼é si─Ö na inny spos├│b zwrotu, kt├│ry nie wi─ů┼╝e si─Ö dla niego z ┼╝adnymi kosztami.

V REKLAMACJE I ZWROTY TOWARU

5.1 Klient ma prawo odst─ůpi─ç od zawartej umowy bez podania przyczyny i ponoszenia koszt├│w. Umow─Ö, od kt├│rej odst─ůpiono, uwa┼╝a si─Ö za niezawart─ů.

5.2 W przypadku zamiaru odst─ůpienia od umowy Klient sk┼éada na pi┼Ťmie o┼Ťwiadczenie o odst─ůpieniu od umowy i przesy┼éa je do Sklep, w terminie 14 dni od dnia dor─Öczenia mu towaru, a je┼╝eli towar jest dostarczany cz─Ö┼Ťciami, od dor─Öczenia ostatniej cz─Ö┼Ťci. Do zachowania terminu wystarcza wys┼éanie o┼Ťwiadczenia przed jego up┼éywem na adres Sklepu lub skanu podpisanego o┼Ťwiadczenia na adres e-mail sklepu kontakt@rodzinny.grzybekjakub.pl

5.3. W przypadku, o kt├│rym mowa w ust. 1, Klient zobowi─ůzany jest do zwrotu zakupionego towaru niezw┼éocznie, nie p├│┼║niej ni┼╝ w terminie 14 dni od dnia odst─ůpienia od umowy. Do zachowania terminu wystarcza wys┼éanie towaru przed jego up┼éywem. Koszty zwrotu towaru ponosi Klient.

5.4. W przypadku, o kt├│rym mowa w ust. 2, Sklep zobowi─ůzany jest do przekazania Klientowi wp┼éaconej kwoty za towar obj─Öty zwrotem oraz uiszczonych koszt├│w wysy┼éki, w terminie nie d┼éu┼╝szym ni┼╝ 14 dni od dnia z┼éo┼╝enia o┼Ťwiadczenia woli o odst─ůpieniu. Jednak┼╝e, je┼╝eli Klient wybra┼é spos├│b dostarczenia towaru zam├│wienia inny, ni┼╝ najta┼äszy spos├│b oferowany przez Sklep dla danego zam├│wienia, Sklep nie jest zobowi─ůzany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych koszt├│w.

5.5 Sklep dokona zwrotu p┼éatno┼Ťci przy u┼╝yciu takiego samego sposobu, jakiego u┼╝y┼é Klient, chyba ┼╝e Klient uzgodni ze Sklepem inny spos├│b zwrotu, kt├│ry nie wi─ů┼╝e si─Ö dla niego z ┼╝adnymi kosztami. Sklep wstrzymuje si─Ö z ze zwrotem p┼éatno┼Ťci otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania towaru z┬ápowrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jego odes┼éania, cokolwiek nast─ůpi wcze┼Ťniej. Sklep dokona r├│wnie┼╝ korekty uprzednio przekazanych Klientowi dowod├│w zakupu (faktura koryguj─ůca VAT lub specyfikacja koryguj─ůca).

5.6 Je┼╝eli Klient przes┼éa┼é o┼Ťwiadczenie o odst─ůpieniu od umowy zanim otrzyma┼é potwierdzenie realizacji zam├│wienia, zam├│wienie jest anulowane.

5.7. Klient ponosi odpowiedzialno┼Ť─ç za zmniejszenie warto┼Ťci towaru b─Öd─ůce wynikiem korzystania z┬ániego w spos├│b wykraczaj─ůcy poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i w┼éa┼Ťciwo┼Ťci towaru.

5.8. Przepis├│w powy┼╝szych nie stosuje si─Ö do zam├│wie┼ä indywidualnych (na zam├│wienie) opisanych w ┬ž 2 ust. 16, oraz do produkt├│w wskazanych w za┼é─ůczniku nr 1 do niniejszego regulaminu (wykaz produkt├│w niepodlegaj─ůcych zwrotom), kt├│re na podstawie art. 38 ustawy o prawach konsumenta nie podlegaj─ů zwrotowi –┬á Prawo odst─ůpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsi─Öbiorstwa lub na odleg┼éo┼Ť─ç nie przys┼éuguje konsumentowi w odniesieniu do um├│w:

  1. w kt├│rej przedmiotem ┼Ťwiadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana wed┼éug specyfikacji konsumenta lub s┼éu┼╝─ůca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  2. w kt├│rej przedmiotem ┼Ťwiadczenia jest rzecz dostarczana w zapiecz─Ötowanym opakowaniu, kt├│rej po otwarciu opakowania nie mo┼╝na zwr├│ci─ç ze wzgl─Ödu na ochron─Ö zdrowia lub ze wzgl─Öd├│w higienicznych, je┼╝eli opakowanie zosta┼éo otwarte po dostarczeniu.

5.9. Klient ma prawo do reklamacji w przypadku niezgodno┼Ťci towaru z umow─ů. Reklamacj─Ö z tego tytu┼éu Klient sk┼éada na pi┼Ťmie lub e-mailem w terminie 2 lat od dnia dostarczenia mu towaru. Adres do korespondencji oraz adres e-mail okre┼Ťlony jest w ┬ž 1 ust. 1 i ┬ž 5 ust. 2. Reklamacja mo┼╝e zawiera─ç jedno z ┼╝─ůda┼ä: obni┼╝enia ceny, usuni─Öcia wady, wymiany towaru na wolny od wad albo o┼Ťwiadczenie o odst─ůpieniu od umowy.

5.10. Sklep mo┼╝e ┼╝─ůda─ç uzupe┼énienia reklamacji poprzez przes┼éanie na adres wskazany w wezwaniu o┬áuzupe┼énienie reklamacji, kopii lub skanu dowodu zakupu (np. faktury VAT lub specyfikacji), opakowania przesy┼éki w kt├│rej reklamowany towar nadszed┼é lub towaru kt├│ry jest przedmiotem reklamacji. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ci─ůgu 14 dni od dnia jej z┼éo┼╝enia, je┼╝eli jest kompletna, b─ůd┼║ uzupe┼énienia, je┼╝eli to by┼éo wymagane. Dostarczenie Sprzedaj─ůcemu towaru na warunkach okre┼Ťlonych w niniejszym ust─Öpie, nast─Öpuje na koszt Sklepu.

5.11. W przypadku uznania reklamacji za uzasadnion─ů, Sklep niezw┼éocznie informuje o tym Klienta i┬ádokonuje w zale┼╝no┼Ťci od ┼╝─ůdania: obni┼╝enia ceny lub ┬áprzesy┼éa Klientowi pe┼énowarto┼Ťciowy towar, a wobec braku takiej mo┼╝liwo┼Ťci, zwraca Klientowi nale┼╝n─ů kwot─Ö przekazem pocztowym na wskazany adres lub przelewem na konto. Sklep wystawia Klientowi odpowiedni─ů korekt─Ö dowodu zakupu (faktura koryguj─ůca VAT lub specyfikacja koryguj─ůca).

5.12. Zastosowanie okre┼Ťlonego sposobu pozas─ůdowego rozstrzygni─Öcia sporu mo┼╝liwe jest tylko za obop├│ln─ů zgod─ů Klienta i Sklep. Szczeg├│┼éowe procedury pozas─ůdowego rozstrzygania spor├│w mi─Ödzy Klientem a Sklepem dost─Öpne s─ů na stronie internetowej Urz─Ödu Ochrony Konkurencji i┬áKonsument├│w: www.uokik.gov.pl, na stronach internetowych Wojew├│dzkich Inspektorat├│w Inspekcji Handlowej a tak┼╝e u powiatowych (miejskich) rzecznik├│w konsument├│w.

5.13. W zakresie nieuregulowanym w niniejszym Regulaminie do okre┼Ťlenia praw i obowi─ůzk├│w Klienta i Sklepu w przypadku stwierdzenia wady towaru zastosowanie znajduj─ů przepisy Kodeksu Cywilnego, w szczeg├│lno┼Ťci przepisy o r─Ökojmi przy sprzeda┼╝y.

 

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]